donderdag 27 december 2012

De kerstswap deel 2

 Mijn swapbuddy Tine van start en stik en ik geven toe …we hebben vals gespeeld. Het mocht eigenlijk pas op kerstavond maar wij hebben onze cadeautjes een week geleden al uitgewisseld en met veel spanning opengemaakt. Onze pakjes konden beiden niet door de brievenbus dus wisselden we de cadeautjes uit bij mij thuis in real life ;-)! Spontane madame die Tine! Ik was super content toen ik de deur opendeed want ik kon het cadeau al meteen zien. Zoals je al wist ben ik helemaal zot van vogels. En wat had zij geknutseld … een REUZE VOGELMOBIEL! Super mooi gemaakt! Nen DIKKE merci Tinne! Helemaal zot van!




Benieuwd wat ik voor haar maakte… een etagère, een ring, een retrobroche en zelfgemaakte cadeaulabels. Je kan het allemaal nog eens nalezen op haar blog.




HAPPY HOLIDAYS IEDEREEN!!!

11 opmerkingen:

  1. ik ben helemaal verzot op die vogelmobiel! Zo vrolijk en kleurrijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh zo tof die kadookes!!!
    leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben,
    allemaal te danken aan Maren & mijzelf ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOHH wat leuk die vogeltjes, en die etagere is helemaal leuk ik heb er inmiddels ook eentje, helemaal leuk maar manlief is er minder blij mee.
    Leuk dat jeopmijn blog was ik jou zeker ook volgen.
    Groetjes Ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die mobiel is echt zo gaaf! Maar ik vind jouw etagère ook zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen