zaterdag 17 november 2012

3 x gewonnen!!!

De laatste weken heb ik 2 give away's gewonnen en 1 troostprijs ! Zalig om die leuke pakketjes in de brievenbus te vinden. Het eerste pakketje is van  Els , een super creatieve dame, zeker is piepen op haar blog koekjehaakjemaakje!




Het tweede pakketje is vanRiri , haar toffe blog "creadiefje"is zeker een bezoekje waard. Zij maakte een harmonica-robin style boekje, helemaal uniek.



Het derde pakketje is van Renée, zij heeft de creatieve blog, Estreachikitu. Zeker is kijken naar al de toffe dingen die zij maakt! In de enveloppe zat een handleiding en draad om zelf een ster te haken. Hmm, eerst nog leren haken maar dat staat sowieso op mijn to do lijstje!




SUPER HARD BEDANKT CREATIEVE BLOG MADAMMEN!!!

x madame Volt

10 opmerkingen:

  1. Graag gedaan !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik zie dat je ook op Let's Lousart gaat staan. Zeker eens een kijkje gaan nemen bij mijn collega en haar zus. Zij heten De creazusjes alsook hun blog.

      CreativEls

      Verwijderen
    2. Oh leuk! Ik zal ze zeker een bezoekje brengen!

      Verwijderen
  2. Oeioei, en dan komt de mijne nog altijd achter :( heb maandag al aan de deur gestaan van de post maar die waren in congé!

    Je krijgt er al zeker wat extra's bij, heb je wel verdient met al dat geduld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Alix Ik ben super blij dat je het nog niet verstuurd hebt, ik was al bang dat het verloren geraakt was bij de post.
      Dus jippie nog een give away olé!
      tot snel
      groetjes madame Volt

      Verwijderen
  3. super plezant seg al die leuke pakketjes,
    veel plezier ermee!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen